کارخانه اینترنتی

ساخت وبلاگ

کارت مغناطیسی

کارتهای مغناطیسی هایکو دارای استاندارد CR80HI برای کاربردهایی نظیر کارتهای حضور و غیاب، کنترل دسترسی، ورود و خروج، کارتهای باشگاه مشتریان و VIP و یا کارتهای اعتباری و بانکی بکار میرود. این کارتها دارای طول عمر بالایی بوده و نسبت به کارتهای مغناطیسی لوکو (LoCo) اطلاعات را با ضریب امنیت بالاتری ذخیره میکند.

برای خواندن مطالب بیشتر به لینک زیر رجوع کنید.

کارت مغناطیسی

کارخانه اینترنتی...
ما را در سایت کارخانه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : کارت مغناطیسی,کارت خام پی وی سی,کارت خام PVC,دستگاه چاپPVC,پرینتر کارت, نویسنده : webmaster webfactory بازدید : 236 تاريخ : چهارشنبه 22 مرداد 1393 ساعت: 21:24

ملات فابیر
 
ملات می تواند در بلوک های سنگ، آجری و انواع بلوک مورد استفاده قرار گیرد ، ملات پس از استفاده سخت می شده در نتیجه یک ساختار با دانه ها سفت و سخت ایجاد میکند ملات های مدرن معمولا از مخلوطی از شن و ماسه، اجزا که بهم پیوسته هستند مانند سیمان و یا آهک، و آب ساخته شده است. ملات برای تعمیر نیز مورد استفاده قرارمی گیرد.


ملات

بتن

بتن

کارخانه اینترنتی...
ما را در سایت کارخانه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : ملات,بتن, نویسنده : webmaster webfactory بازدید : 194 تاريخ : دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت: 18:15

شات کریت یا همان بتن پاششی است که بوسیله پمپ شاتکریت به سطح پاشیده می شود. با استفاده از مواد افزودنی فابیر در پمپ شات کریت یا پمپ بتن پاششی موجب بالا رفتن استحکام بلند مدت و کوتاه مدت شات کریت یا بتن پاششی میشود و همچنین با اضافه کردن این ماده به پمپ بتن، شات کریت دیسپرس شده و ضریب بازگشت آن بسیار کاهش میابد از مزایای دیگر این افزودنی به پمپ شات کریت یا بتن پاششی این است که با افزودن این ماده از ایجاد ترک در بتن جلوگیری می شود.
افزودنی شات کریت یا بتن پاششی فابیر که به پمپ شات کریت اضافه میشود و از رشد ترک در بتن جلوگیری کرده و باعث آب بند شدن آن می شود.همچنین این مواد افزودنی نفوذ پدیری شات کریت یا بتن پاششی در برابر یون کلر و کربناسیون را کاهش می دهد.

شات کریت

بتن

بتن

کارخانه اینترنتی...
ما را در سایت کارخانه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : شات کریت,بتن پاششی,مواد افزودنی شات کریت,شاتکریت, نویسنده : webmaster webfactory بازدید : 206 تاريخ : يکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت: 18:38

عوامل موثر شات کریت

از عوامل مؤثر می توان به طرح اختلاط اشاره کرد که عملیاتی مشکل و پیچیده است و در حقیقت نیازمند سعی و خطای بسیار است و باید دارای معیارهای زیر باشد. قابلیت پرتاب: مخلوط باید بتواند با کمترین میزان پس ریز جای بگیرد. مقاومت زود رس: مخلوط باید به اندازه ی کافی محکم شود تا نگهداری زمین را در مدت زمان کمی فراهم کند. مقاومت طولانی مدت: مخلوط باید یک مقاومت مشخص ۲۸ روزه داشته باشد با میزان شتابدهنده‌ی مورد نیاز برای بدست آوردن قابلیت پرتاب مورد نیاز و مقاومت زودرس. پایداری: پایداری طولانی مدت کافی برای محیط باید به دست آید. اقتصاد: مواد با هزینه‌ی کمتر باید استفاده شود و باید حداقل مقدار پس زیر وجود داشته باشد.

شات کریت

کارخانه اینترنتی...
ما را در سایت کارخانه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : شات کریت,بتن فشرده,شاتکریت, نویسنده : webmaster webfactory بازدید : 248 تاريخ : شنبه 4 مرداد 1393 ساعت: 16:57